onsdag 24 september 2014

Kära dagbok, jag är i CHOCK

Så då var vi där igen, det händer ibland, jag blir hör och HÄPAN attraherad av en person med en penis. Min bästa vän i Frankrike skrattar lite år mig och säger, ”oh, han är en så typisk Lina kille”. Så tydligen har jag en typ när det kommer till män. Vilket är intressant eftrsom jag i princip inte har varit med en man på sju år eller så.  Det jobbiga är att eftersom jag är så pass attraherad av honom som jag är, så känns det som om jag måsste omdefinera mig själv lite. Jag gillar ju att säga att jag är flata, fast queer känns lite mer rätt antar jag. Ugh, jag blir galen av att definera... definiera mera... definiera HELA tiden, inte bara då och då. Jag är ju inte bisexuell, för jag känner mig itne bisexuell, jag tänker att man måste kunna ”äga” sin titel, och jag äger inte ”bisexuell”. Egentligen handlar det väl mer om vad JAG känner, tycker, tänker och vill. OM jag råkar bli attraherad av en person med penis, så är det nog upp till mig vad jag vill göra med det?

Konstigt är det, jag analyserar och analyserar och det blir aldrig riktigt rätt känner jag. Alltså jag är förvirrad, MYCKET förvirrad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar